im really3 sorry for the delay.. i know that its almost 2 month i didnt publish any n3... i had some personal problems to deal with..with the exam n also family problems.. i didnt have time of my own.. so here iam begging for ur understanding of my late publishing.. truly am sorry

Sunday, May 1, 2011

BENCI ATAU SAYANG???~9

"kne kiss ngan katak baru nk bangun.. tu mama suruh bangun sarapan"

aku ni mmg fobia lah ngan katak.. dr kecik lagi... sebab.. x tahu.
dh tu bila kne kiss ngan katak , pe lg reaction aku ......

"KATAK!!!" aku jerit sekuat hati...

"hoi, dodol kau knpe? jerit cm orang gila ni.."

" kau!! baik kau jauhkn katak tu dari aku sekarang jugak.."

"la.. x kn katak pun kau nak takut kot.. lek2 suda"

"mne de takut... fobia je..'

"dodol! sme la tu.. nme je blaja kat luar negara.."

"pe kaitan.."

"dh2 gi sarapan.."

aku terus mnuju ke tandas... ' ish mamat ni... nk kne balik ni... kne buat research la pasal dia..'


tgh elok2 aku duk bersarapan, mamat keret ni duduk sebelah aq...

"mama, kimi ingat nak gi honeymoon la...."

hampir tersembur makanan dalam mulut aku ni... haish mamat ni gila apa lak ni.. demam ke??  tp pg td elok je di duk sakat aku..

"mama pun stuju. elok sangat la tu.. kamu nak pg mne??"

"esok kitorang btolak.. tp pg langkawi je la... nnt kalau dapat cuti lame sikit boleh lah pg jauh... "

dan aku ni lagilah dah mcm nk pengsan... honeymoon tu satu.. nk pg pulak esok... sah mamat ni demam... x pun dah gila kot.. nk aku tlong anta pg tanjung rambutan ke....
 x sempat lagi aku nk bukak mulut tk membantah dia tarik aku naik bilik...

"kau jgn nk buat hal.. aku dah tempah hotel smua..."

"ada aku kesah.. kau nk kau pg lah..."

"eyh, kau ingat aku nak sangat gi honeymoo ngan kau... aku buat smua ni nak gi bcuti ngan girlfriend aku keyh..."

"pe??.. so buat pe nak bwk aku... pg je lah ngan gf kau tu..."

"mne boleh... nnt mama tahu.. so kau kne ikut akut.. done.. end of story.."

"hek mu!!! aku x kesah yg aku tahu aku x nk pg..."

" pastu kau duk lah mne2 mse cuti kau tuk 4 hari ni..."

"cuti??.."

"yelah, aku dh cal hospital mntk cuti kau..."

"ske hati kau je!!"

"so, kau nk ikut ke x.. klu x.. pndi- pndilah kau buat alasan tuk mama... aku x kesah.. mama tnya kau jwb eyh..."

"ala, aku ckp je lah kau pg ngan girfriend kau..."

"brani kau.. kau buat mcm tu  siap ar kau.. kau xkkn hidup dengan aman...."

"mcm aku kesah..."  tp x brani lak pulak nk lawan lebih2 baik aku ikut je.. leceh nk jwb klu mama tnya nnt...

******************************************************


kat ferry tu lame gle tunggu girlfriend dia..

"mamat keret, mne ni buah hati kau..."

"kau jgn nk merungut duk situ diam2.."

"ntah2 dia x jd dtg kot. haha ke girlfriend kau tu mmg x wujud.."

"kau ni kan sbelum aku sekeh kau baik kau diam.."

pergh... apa masalah mamat ni..

tiba2 fon dia bunyi.. ada orang cal..

"hello sayng, u kat mane  ni???"
bluek nak termuntah aku dengar.. baik aku blah sbelum dia mengedik lagi teruk.."

"WHATT!! u x boleh nk datang ..."
x jadi datang .. ala. aku ni dah plan nk beli mcm2 kat citu .. apa lah pompuan ni..

"you sakit ke? nk i datang..  "

"okey2.. i pg dlu ya sayang.."

aku yang dengar pe lagi, siap2 lah nk balik umah.. tetiba dia tarik tangan aku  lak...

"hoi, kau nak gi mne, feri arah sana lah.."

"kte still pg ke??"

"yelah, pastu nak ckp pe kalau mama tanya.."
gle ar, dpt pg langkawi.. yaay2..(dh pnah pg.. tp yg aku ske sangat tmpt ni sbb ada chocolate., makanan kegemaran aku...)
"oryte, aku on je.. huhu langkawi here i come.."

" ish mcm budak kecik..."

"ske hati lah.."

*************************
smpi kt lobi... aku tunggu dia amik kunci...tunggu punya tunggu..
'pehal la mamat ni lame gle.. ntah2 dia tinggalkan aku x..gulp..
mampus aku..klu x de bilik cmne?? n then tetia fon aku bunyi menandakan ada message masuk..


+ bilik 143.. i give u 5 minutes x de duk la mne2'

'fuh lega atleast dia x tinggalkan aku.. cepat iza..'

kat depan bilik.........


aku tunggu gak kat depan tu kalu2 dia nk dtg ke pe.. tp bayang dia pun x nmpk..

-mane kunci


+lambat tdo luar


-aku smpi lame dh la tp x leh nak msuk la


+npe x masuk


-kau sedar x kunci kat kau


+tekan la loceng.. kau ni ada masalah mental ke?? 
x kn tu pun x tau


jp2 that means were sharing the same room.. tpu la kan.. jgn.. bilik gf dia..haish pening2
nthen tetiba pintu bukak...

3 comments:

  1. salam....saya buka blog awak melalui blog secret lun...
    cter ni nampak ok..cuma kalau boleh tulis ayat penuh...macam tak comel jer tulis ayat sms dalam penulisan.....sorry...

    ReplyDelete
  2. sambung please..jgn guna ayat sms...tulis pendek2, susah nak faham...citer dah menarik...

    ReplyDelete